Blixtar och dunder...

Tittar ut över taket på huset mitt emot. Ibland blixtrar det till riktigt härligt.
Hoppas på et tordentligt åskväder inatt, gärna som det som var för några sommrar sen. När de tinte regnade utan bara var världens finaste kulblixtar som vandrade över himlen, oavbrutet. Den gången satt jag på trappen i Huggnora och tittade, eftersom vår ström ändå gått.
Den här gången kanske det blir en balkong. Jag hoppas.
Jag älskar åska. Åska och blixtar får mig att känna mig levande.


"Blixtar och dunder magiska under..."

Kommentarer
Postat av: Mamma

Säkert ett släktdrag att gilla blixtar o dunder, det är liksom spännande med så otroliga krafter. Puss gumman du går nog i mammas fotspår

2005-07-22 @ 21:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0