Wow

Jag läser min nya VeckroRevyn. Där står det om att uppfinningen jag väntat på i flera år nu finns i Sydkorea. Mobil med alkolås för att skydde en från pinsamma sms. Något jag förespråkat ungefär sen mobilen kom in i min värld.
Synd bara att jag nästan aldrig skickar pinsamma fyllesms längre. Jobbigt att tekniken alltid är så sen.
I Australien kan man svartlista nummer innan man ger sig ut på stan en kväll. Jag tycker dock alkolåset verkar roligare.

Attans att jag inte är teknisk, det här är en uppfinning jag kunde blivit rik på.

Kommentarer
Postat av: mamma

ja, det borde du ha uppfunnit !självklart det är ju liksom din grej menar jag puss mammsen

2005-12-22 @ 20:28:07
URL: http://selene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0