Så har det vart jul

Igår var det julafton. Det var en spännande dag.
Vaknade sju av att Märta ansåg att tomten inte kommit på natten. Det var hysteri. Vi hittade hennes paket. Allt var lugnt. Sedan började matlagandet, alla morrar åt varandra och gnäller. Jag älskar julkänsla.
Sen kom tomten, det var spännande. I år var tomten varkejn tydk eller dansk utan bara en tomte. Han gav alla spännande paket och vi tackade och log. Jag ösnkade mig materiella bra saker såsom en säsongsbiljett. Jag fick mina önsningar. Nästa år ska jag nog önska mig fred på jorden, eller en DVD-spelar. Det är lite hugget som stucket.




Årets mest spelade låtar (utan inbördes ordning så klart)
Cranberries - Saving Grace
Kalle Baah - You are my angel
Thåström - En perfekt värld
Dropkick Murphys - The dirty glass
Raymond & Maria - Nej
Social Distortion - Don't take me for granted
Imperiet - Vad pojkar vill ha

Lite efer kommer låten som nu surrat en gång i timmen på jobbet i en månad, vet inte vad den heter. Men det är Destinys Child som gör den. Denna får inte vara med på lsitan eftersom jag ofrivilligt plågats av den...

Kommentarer
Postat av: Samson

det är lungt pinglan. Är du ensam och rik så gör vi mig snygg och så kärlekar jag dig tills du dör - så ärver jag pengarna sen =)

Alla blir glada!

2006-01-04 @ 21:13:03
URL: http://www.samsonwiklund.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0