En ovanlig händelse

Idag skriver jag i min blogg, något som nuförtiden händer väldigt sällan. Jag vet inte riktigt vad som hände med mitt förut så effektiva bloggande. Det kan vara så att jag har mer att göra, det kan vara så att jag inte bryr mig om min blogg eller så kan det helt enkelt vara så att inget händer i mitt liv värt att berätta om. Det kommer bli skillnad, nästa år. Det har jag lovat mig själv.
Då ska jag bli en spännande människa. Det är mitt mål.
Då ska mitt liv bli spännande. Mest för att jag kommer få kramas mycket mer. Det är sådant som betyder saker. Roooar....

I alla fall, tillbaka till varför jag skriver här.
Idag fyller min latex, alltså min mammas mans dotter, nämligen 19 år. Detta är alltså en hyllningsblogg till henne denna dag. Hipp hipp hurra för latex helt enkelt! Hon har lyckats uppnå den mest meningslösa ålder man någonsin behöver genomleva. Året på väg mot systemet. (Ja, för vi vet ju alla att det är alkohol som är viktigt här i livet). Jag vill önska henne lycka till och berätta att jag finns här om hon råkar ut för samma "oh-herre-gud-aldrig-mer-tonåring"-ångest som jag gjorde under mitt sista år i tonårens fina värld. Även för att berätta det bästa sättet att bygga en trimmad rullator med eldflames på.
Det är sådant systrar är till för.
GRATTIS my dear.


I övrigt är jag sjukt bra på att jobba på Donken.
Det är viktigt att veta. Sällan har det skådats något jag är bra på men nu har jag funnit mitt kall.



"Det finns saker som man måste göra även om det är farligt,
för annars är man ingen människa utan bara en liten lort."


Kommentarer
Postat av: Maja Latex

Awww .DD
Tackar tackar ^^

2005-12-04 @ 17:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0