Vad ska du bli när du blir stor?

Samson hade gjort ett test på vad han borde arbeta med, jag var tvungen att göra detsamma. Det intressanta är att jag fu faktiskt tänker plugga till civilekonom. Jag är imponerad.
Här är resultatet;

Meterolog
Inredningsarkitekt
Landskapsarkitekt
Maskör
Arkitekt
Biolog
Biomedicinare
Agronom
Arbetsförmedlare/Arbetskonsulent
Art director, AD
Beteendevetare
Bild- och formkonstnär, Konsthantverkare
Bildlärare
Bioteknolog
Civilekonom/Ekonom
Civilingenjör
Copywriter
Cytodiagnostiker


Testet finns att göra här

Kommentarer
Postat av: Jonpa

Ja usch!
Ja, närheten till vatten och skog är absolut det bästa med Ludvika. Lugnet och tystheten är också härlig. Men det är som du säger, ibland måste man komma härifrån. Är du ofta här eller?

2005-08-25 @ 09:36:07
URL: http://www.masens.blogg.se
Postat av: Lisa

Tjusigt. Jag fick bara några yrken. Mm. Blåbär blåbär!

2005-08-25 @ 11:05:34
URL: http://liisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0