Rökning kan leda till en lång och smärtsam död

Mitt cigarettpaket är ondskan. Det stirrar på mig och hotar att döda mig. Jag har väl inte gjort det något? Misstänker dock att det är en smula avundsjukt på min snusdosa som används mycket flitigare just nu. Min snusdosa är en fin snusdosa, den är fylld med goda färska snus. Trots att den är köpt på ICA.

Igår köpte jag också, till slut, cashew-nötter på ICA. Jag tryckte i mig så många så jag mådde illa. Det var dumt, de är dyra. Nu kommer de inte att räcka lika länge.

 

Inatt pratade jag i telefonen tills jag somnade, det är alltid lika tryggt.

Men det är alltid lika jobbigt att gå runt och sakna hela tiden. Jag kan bara hoppas och hålla tummarna att våra liv med jämna mellanrum ändå går att passa ihop. Jag hoppas dessa jämna mellanrum har kort tid mellan sig, jag är inte gjord för att vara ensam nämlingen. Har aldrig vart och kommer aldrig bli. Har lyckats klättra upp en liten nivå, så jag inte slänger hela mitt liv och kastar mig med huvudet före ner för stupet varje gång. Det är ett framsteg, men mitt beroende är fortfarande där.

Men är vi inte alla egentligen beroende av närhet? Bara på olika sätt.

Kom hit och håll om mig då! Jag behöver det.... min värld är inte lika ljus utan dig.

 

 

"Du är den enda du är den bästa
Som jag har letat som jag har väntat
Det är så enkelt nu vill jag ha dig
Vad kan jag säga mera?"


Kommentarer
Postat av: Lisa

Bomben, bomben, ÅÅÅHH kom med bomben! Nu går hon iofs på semester. I sex veckor. Woho! (Hon tvingade ur mig en kram innan lunch. Uhhhh!)

2005-08-19 @ 12:34:10
URL: http://liisa.blogg.se
Postat av: Jonpa

Tjo! Stenhård lansering pågår nu för det nya 16 kronsorsnuset "Granit". Något för dig? ;)

2005-08-20 @ 01:31:18
URL: http://www.masens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0