Mitt nya jag...

Inatt gjorde jag det till slut. Nu tänker jag aldrig använda information om mitt stjärntecken, Stenbocken, för att beskriva mig själv (för det brukar jag göra?). Jag fick Patriks istället. Och han tog min.

Jag bytte alltså till mig;

Positiva egenskaper:
* Generös och varmhjärtad
* Charmig och social
* Kan hävda sig själva och blir bra ledare
* Har ett bra sinne för humor
* Entusiastisk och positiv
* Kreativ och med framåtanda
* En trofast och kärleksfull partner

Negativa egenskaper:
* Stoltheten ställer till problem
* Blir lätt arrogant, högfärdig och makthungrig
* Kan vara svartsjuk och krävande
* Ställer sig lätt nedlåtande till andra
* Stort behov av bekräftelse, behöver smicker och beundran
* Dominant och vill stå i centrum för uppmärksamheten

 

mot;

Positiva egenskaper:
* Sinne för ekonomi
* Diciplinerad och ambitiös
* Familjekär och håller hårt på trygghet och tradition
* Objektiv vid behov
* Ansvarsfull, tålmodig och beslutsam
* Metodisk och nogrann

Negativa egenskaper:
* Envis och kantig
* Överdrivet försiktig
* Konservativ, stel och blir lätt tråkig
* Pessimistisk, sur och kan ofta visa tendenser till att känslokyla
* Blir lätt fixerad vid pengar, makt och status
* Tenderar till att ibland bli gnidig och missunnsam

 

 

Jag känner mig som den vinnande parten.

Och för att citera Patrik när det kom till Lejonets information; "Det är ju precis du." Äntligen är jag av med det väldigt ofärtjänta ryktet om att jag skulle ha något som helst sinne för ekonomi och en strukturerad värld.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Var hittade du just de där horoskopsnuttarna. Shit jag är sämst idag, helt sjukt snäsig och elak. Men jag förståååår bara inte varför JAG ska sitta och knappa in siffror hon läser upp på en miniräknare. Det MÅSTE ju bara vara lättare att göra själv? Men inte då...

2005-08-19 @ 09:27:23
URL: http://liisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0