Menlös dag

Min dag;

- Jobbet började, med grundutbildningen som jag inte får lön för.

- Vi måste tvätta, så tråkigt

- Djurgården förlorade mot Helsingborg, jag var tvungen att försöka dö på mattan men misslyckades.

Så meningslös dag. Så onödig dag. Avslutningen kommer bli att jag måste hämta min tvätt, som säkert är blöt. Min mage gör sjukt ont och kommer leda till att jag inte kan sova. För den delen är mitt liv ändå meningslöst efter ännu en sur förlust. Om det inte vänder på torsdag ska jag och Putte dela på en ståplats i Nybroviken.

 

För att väga upp min totala bitterhet så var i alla fall gårdagen en rätt söt dag. Jag och Samson hade mellanstadiedejt och gick och såg på Star Wars III, jag är inte imponerad. Men det kanske inte var helt oväntat. Den dög dock. Fick mig i alla fall att fundera på att se om de första/sista tre. Ja, ni förstår va djag menar.

Putte höll mig vaken i natt på fyllan. Kanske inte så bra när jag ska upp och jobba klockan åtta. Men han är onekligen väldigt söt och charmig när han kallar mig för en rad fula saker och hotar mig till livet några gånger. I längden så är han dock bara söt och charmig, utan det andra.

 

Dagens låt; Peter, Paul and Mary - Leaving on a jet plane


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0