Jenny och hennes dator

Om jag ens kunde förmå mig att skriva allt intelligent som jag funderade ut på bussen skulle det här kunna bli en intressant blogg. Nu är det inte så.

Jag har gjort mig av med min datavana i helgen. Det har funnits betydligt bättre saker att ägna sig åt. Därför så kommer det här inlägget bara innehålla några korta ointressanta fakta som jag vill dela med mig av till världen.

 

  1. Patrik fyller 20 idag, det är fakta. Så grattis till honom.
  2. Alfa-kassan ska dö och brinna i sitt eget kontor (för det ligger ju redan i helvetet), eftersom de nu har bett mig om en FJÄRDE komplettering. Jag är på vippen att ge upp.
  3. Jag har fått jobb, igen. Det tog två veckor. Fuck them som säger att det inte går att få jobb i den här stan.

 

Det var allt från mig. Förutom dagens låt, som också bara är ren fakta, The Darkness - Love is only a feeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0