Att må som man förtjänar

Igår var jag en idiot. Vilket jag väldigt ofta blir när alkohol är inblandat. Jag minns väldigt lite från gårdagen, lite även för att vara mig alltså. Jag har tömt min SMS-inkorg (varför, oh varför?!?) och av någon anledning verkar inte min samtalslista ha registrerat något annat än alla nummer som David ringde igår. Får verkligen hoppas på att det är för att de är de enda numrena som rdet ringts till. Jag håller tummarna.

Idag mår jag precis så pass dåligt som jag förtjänar. En baksmälla i världsklass. Alltid. Jag har mina härliga influensalika symptom. Jag kan knappt stå på benen och är allmänt kallsvettig. Det är rätt åt mig. Synd bara att det omöjliggör en resa till Västerås, jag pallar inte över en och en halv timme på en buss just nu. Inte idag.

 

Jag funderar på mycket saker idag. Mycket konstiga saker. T.ex. så har Samson skrivit om 200 meter bajssim med lustig hatt på huvudet i sin blogg. Jag har nu svårt at tlägga det bakom mig. Finns denna sport? Om ja, vem innehar världsrekordet och i vilket land brukar VM gå? Jag menar, det måste ju oundvikligen vara en perfekt tv-sport. För jag är tveksam till om jag skulle vilja sitta på läktaren, det måste ju lukta? Fast kanske gör sig hattarna bättre in real life. Hm.

Även Masens blogg väckte idag en stunds funderingar om rulltrappor. Men de ska jag nog inte ens börja sväva in på för är inte riktigt klar med dem än.

 

Avslutningsvis vill jag rikta ett stort grattis till Putte för att han fick sitt körkort idag. Han är duktig han. Även om jag absolut aldrig tvivlade en sekund på att han skulle klara det. Så klart...

 

 

Dagens låt; Lars Winnerbäck - Fria vägar ut


Kommentarer
Postat av: Jonpa

Ja faktiskt. Jag är nog inte helt slipad som 08:a ännu tänker jag. Men vad gör det. Ska ju inte bo här så länge till, för denna gången iaf.

2005-08-10 @ 14:26:22
URL: http://www.masens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0