It's been a while

Så, med tanke på allt som händer nu tänkte jag att för mina icke facebook användande släktingar och vänner ska jag sparka igång bloggen igen. Det har gått ett tag så först tänkte jag starta en ny men det känns lite nostalgiskt att hålla kvar vid den här stackaren.
Med vilja och ork någon dag kanske till och med designen kan bli lite mer upplyftande men just nu får det var såhär igen.
Så, vad pågår frågar ni er? (kanske inte men låt oss låtsas)
Det var utflytt från gamla lägenheten idag så jag har i min hemlöshet slagit läger hos min mor i 2 dagar.
Precis lyckats packa klart väskorna jag ska få med mig över vattnet på tisdag och nu ska jag göra det bästa man kan göra i Uppsala.
Dricka kaffe på valfritt fik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0