Funderingar

Har funderat på om man kanske ska flytta över bloggsen till Wordpress.
Snyggare med mindre effort. Eftersom min fantasi är nere på ... minus just nu så verkar det inte bli nån n bloggdesign ordnad och den är så sjukt tråkig att se på nu.
Oh well, vi får se.

 

Annar rullar allt på. Tydligen är mitt CV för fancy nu, så måste göra det tråkigare. I det här landet är det orrätvist om inte alla CVn ser lika tråkiga ut. Antar att det fallr in under samma anledning som att deu inte skriver din åldeer och under inga omständigheter sätter ett foto på ditt CV. Jag, knäpp som jag är, trodde att det kanske vore bra om man gjorde ett lite mer speciellt CV. Ett som faktiskt syns bland högen av arielfont CVn. Men det var orättvist mot alla andra och big no no. Men jag är inte bitter... eller jo, sjukt bitter är jag. Så miljoner tack för den snygga layouten Latex, men jag får tydligen inte göra fina saker, bara tråkiga saker.

 

Ah, nu är det ute ur systemet.
Bloggar är bra för bitterhet. På fredag gifter sig det kungligheter här, så hela England är typ ledigt. En extra helgdag bara sådär. Liam jobbar så klart, Showroom stänger aldrig. Han jobbar på lördag också, så vet inte vem jag ska lura till att fira Valborg med mig. Får helt enkelt köpa en plastanka, tejpa fast den på en frigolitbit tillsammans med en liten flaska bubbel och skicka den utför närmsta vattendrag i min ensamhet.
Valborg a la Sheff.

 

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0