Vill du också ha en pommes i näsan?

Jag ägnar just nu all min vakna tid åt jobb och fotboll.
Detta leder till en otrolig bloggtorka men eftersom allt jag har att säga ändå handlar om dessa två så tror jag inte ni dör. Jag önskar att jag skulle slippa höra om det.

Men just nu har allas vår kära assistent övergett mig (okej, han bör också få ha semester) och eftersom jag inte klarar av att bara skita i saker sitter jag nu här efter att ha jobbat över två timmar. Obetalt. Med att fixa den olagliga härva som folk blivit schemalagda/bytt in sig i. Tror det blir rätt nu. Alla har sin dygnsvila och jag får utsövda medarbetra på restaurangen. Det är bra.
Morgonen började för övrigt härligt med att vår stora kyl lagt av men som tur var fanns goda råd och hjälp att få hos stackars N som jag telefontrakasserade hela morgon eftersom ingen annan svarade. Nu är den lagad och fin och jag känner mig som den största fixaren i världen. Allt har faktiskt hittills gått ganska bra, peppar peppar.
Eller iaf det som jag fått veta. Får hålla tummarna för att inget mer (förutom det som vart trasig sen innan ) går sönder under den här veckan nu.
Min högsta önskan just nu är att få en ny tvättmaskin så jag slipper tvätta trasor i diskmaskinen,
Och nu borde det bara vara cirka tre veckor kvar tills vi får en ny pommesmaskin, så vi lsipper hälla upp dem för hand, Det kommer bli sann lycka.

Någon som vill byta jobba förresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0