Vi är rätt kassa

Ja, igår skulle vi komma iväg elva. Pojkarna hämtade mig strax efter tre. Så kan det gå.
Och med kösittande i över en timme i Sthlm och sen en raststopp var tredje mil tog det ett tag att ta sig från Uppsala till Malmö, men vi nalände väl sådär strax efter ett. Kunde inte somna, så klart.
Vilket nu leder till att mina söta reskamrater fortfarande sover och jag misstänker att det där med att hinna med färjan i Danmark innan tolv är ganska kört. Komma fram till München lagom tills vi egentligen ska vara i Innsbruck kanske?

Dessutom vete gudarna hur jag ska hinna hem till Uppsala till lördag morgon då jag öppnar.
Är fortfarande lite nyfiken på hur det tänktes när vi fick ledigt helgen INNAN matchen istället för helgen efter.
Kommer bli jobbigt för tant Majs, för inga flyg går de heller. Inte under fyratusen iaf. Jippiiiiiiii

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha låter som ett äventyr det där. Hoppas ni hinner fram i tid till matchen, och kanske lite förpepp tillsammans med svenska fansen innan oxå.

2008-06-17 @ 11:00:52
URL: http://prusiluskansliv.blogg.se/
Postat av: Maja

Haha, Jenny ute på äventyr. Du får piska dom till att följa din vilja.

2008-06-17 @ 14:16:48
URL: http://usetehfork.blogg.se/
Postat av: Shonna

Vafan, hinka i honom några liter RedBull (läs 4 feta linor pepp) och sitt med piskan bakom så ska du nog komma hem i tid!!! :D

Då hinner ni tillochmed svänga förbi Dalfsen och kramas lite! Härifrån tar det 14 timmar till Uppsala om man har tur ; )

2008-06-17 @ 21:27:14
URL: http://shonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0