Vax i örat

Min skygga katt har helt plötsligt gjort en helomvändning och vill ligga på en, vill bli klappad och spinner dessutom när man klappar henne. Vi är i chock men rätt glada. Får se hur länge det håller i sig. Appropå katter ska det ägnas åt favoritsysslan nu, tömma kattlådor. Vet ni hur snabbt tre katter bajsar ner två lådor? Ni vill inte veta, jag vill inet avkräcka er från att skaffa katt. Däremot kan jag säga att min drömbostad numer är ett hur långt ut på landet utan närhet till väg eller annat farligt där de an bli utekatter. Antingen det eller bygga ett rum med bara kattlådor i, kanske får slänga ut kombon och inreda kattoalett i hela hans rum. Men nej, det känns inte riktigt som en bra idé. Nej, nu ska jag designa mitt eget MedMerakort. Vuxenpoäng till Jenny!

Kommentarer
Postat av: Shonna

Hej Bejb!

Vilket datum kommer du?

Hoppas det var i början av augusti...

för resten av helgerna är vi uppbokade!! Bröllop och houseparty.......

Nu ska jag till Tyskland och dansa i skum och ramla i swimmingpoolen!! PUSS!

2008-06-28 @ 23:15:05
URL: http://shonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0