Sliten beskriver det inte alls

Jag är rätt trött, ganska sliten kan man säga. Gårdagen innehöll inte så stora mängder alkohol men lagom mycket för att jag skulle bli väldigt väldigt full. Det kan vara kiren, det kan vara det härliga sällskapet. Jag vet inte. Kul hade jag iaf, tills jag slutade känna mina fötter och blev osams med en kille i toakön, tappade bort alla jag kände och bestämde mig för att gå hem istället. Eller, vingla hem. Hittade massa dipsåser från max i min väska imorse så antar att jag var där med. Minns dock inte det, eller ett svagt minne av att jag äter lökringar medan jag väntar på bussen finns. Aja, vad spelar det för roll? Kul hade jag, tack för en trevlig kväll allt folk. Just nu försöker jag hitta en överkomlig biljett till Amsterdam den 7e. Jag blir galen, ena veckan kostar de 800 tor, nästa 2000, sen är de nere på 900 och nu senast 1600. Kan de inte bara bestämma sig? Nu vågar jag ju inte köpa ifall de skulle bli billigare igen. Gah. Imorgon börjr veckan från helvetet, öppna måndag sen stänga tisdag till lördag. Bluärgh. Jag kommer nog.... dö.

Kommentarer
Postat av: Maja

Skaru börja jobba på Game! Jag ska lätt komma och ställa svåra frågor till dig...

2008-06-30 @ 15:09:34
URL: http://usetehfork.blogg.se/
Postat av: Shonna

Låter som en vanlig utekväll för Fröken Fors! tihihihii!

Jag preliminär-bokar dej i almenackan på toan och håller tummarna för att dom sänker priset!!! :D

2008-06-30 @ 18:39:46
URL: http://shonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0