Men nej...

Jaha, återigen har det lag jag håller på i en kvartsfinal åkt ut ur detta EM. 3 av 3 möjliga.
Så imorgon kommer jag hålla på Italien, inte för att jag egentligen vill att Spanien ska gå vidare utan mest för att jävlas med Patrik. Dock så vill jag ju faktiskt att Italien går vidare, så om det är någon som vil tippa imorgon så tippa på Spanien, de kommer garanterat gå vidare.
Semifinaltipsen från min sida är att Turkiet på bågot galet sätt kommer slå ut Tyskland eftersom jag aboslut inte vill att Turkiet ska vinna och av pest eller kolera väljer jag Tyskland. Till semifinalen på andra sidan så kommer ju då tyvärr Rysslands saga ta slut eftersom till och med jag nu måste hålla ett litet finger för dem. Så till final går alltså då Turkiet och Spanien.

Det här är alltså inga vetenskapliga odds utan baserat på att efter gruppspelet kommer det lag jag håller på i en mqatch åka ut. Med detta inlägg vill jag också rikta en ursäkt  till de fans vars lag jag förstör för.

Och ja, världen kretsar runt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0