Godmorgon kattpiss

Astrid är så söt, jag älskar att vakna av ljudet när hon skrapar på golvet.
Den katten har ingen blåsa, om toaletten är upptagen precis är hon blir kissnödig så går hon på golvet utanför. Det spelar ingen roll att det finns en till låda i köket, för hon SKA gå på den som hon inte kommer in på. Så är det bara. Det är alltså vårt fel tycker hon. Hon är så söt.
Om hon fick betämma skulle hennas låda endast kunna användas av henne, bli skrubbad och rengjord efter varje gång hon ens tittat på den och vara en tron. Jag lovar.

Nu hägrar tre dagar stängning. Jippi. Eller inte. Men så kan deet vara, nästa vecka är det fem så man ska väl vara nöjd för det lilla. Man måste tänka positivt.

Det enda deprimerande just nu är alltså att jag glömde hämta min kamera igår. Och att det inte blev någon öl.
Men man kan inte få allt. Och förr eller senare lär ju Majs återvända til jobbet så kan jag ta min kamera då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0