Förbannat

Åååh, kan man ha en sämre dag än jag har.
Min externa förbannade hårddisk har bestämt sig för att försvinna från min dator. Jag ser ju att den funkar men är omöjligt att hitta den. Den hatar mig.
Den gnällde igår om att den behövde bli formaterad, men det är ju det som är kruxet.
På den ligger ALL min musik (ca 100GB), alla mina tvserier och min filmer. Mycket möda är det som är nedlagt i den.
Dessutom ligger bilder, spel och annat spännande.
Om den dör måste jag börja om, med allt.

Snyft, nu är jag bitter.
Funderar på att åka och göra rent socklar på jobbtoaletterna med mitt nyinköpta jif istället.
Vad finns det för anledning att vara hemma på sin lediga dag när allt bara är elakt.
Jag tänker gråta en timme nu, minst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0