En dag kvar

Snart en veckas semester, snart lite frihet.
Sen en månad helt galet jobbande och sen kommer semestern. Jag ser ljuset i tunneln.
Jag ser ljuset Jonathan...

Nej, jag vet inte. De senaste dagarna har ändå vart rätt okej.
Jag trodde det skulle bli mer strul, men förtuom kylen och lite klantande med tider så har jag överlevt det mesta. Och idag ringde Bella och sa att tvättmaskinen höll på att bli installerad. Det är underbart. Äntligen sluta tvätta i diskmaskinen. Förstår ni vilken lyx det är. Kalas. Det är små saker som gör en lycklig. Sånt som rena förkläden.

Även fotboll gör en lycklig.
Synd bara att det går så fort. Snart en vecka sen det startade. Snyft. Sen är det två år till nästa gång.
Men det är okej. Jag kan överleva det. Om två år gör jag något helt annat någon helt annanstans, men jag vet att jag ser VM. Ha, allt ändras men fotbollen består.

Tralalalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0