Denna värmebölja

Det finns inget slut på den. Nej, jag vet att man inte ska klaga men när inte ens katterna orkar vara jobbiga då är det varmt i lägenheten. Ja, det är varmt överallt.
Har hunnit ta två iskalla duschar idag bara för att orka andas.
Men på förmiddagen när det är skugga på balkongen och jag kan ligga i hängmattan och kolla på DHpå min laptop då  är det underbart.

Imorgon är et dags att jobba igen, lite under en vecka sen jag var där nu.
De ger mig en fantastisk start med för lite folk och massa galenskaper. Men vad göra? Det är bara att borra enr huvudet och köra på. Om allt går som jag vill så hittar jag något annat att göra efter sommaren.
Ska bara ta tag i det där med CV.
Jag är lite för lat, jag vet.
Men frågan är om jag ens kommer klara av att lämna det. Det visar sig.

Nu ska jag öppna en kall öl, som jag ska sno av Patrik när han inte tittar.
Sen ska jag njuta av resten av dagen, eftersom jag sedan ska i stort sett bo på jobbet i 6 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0