Så fick man vad man förtjänade

Till slut, efter fyra dagars ölande kom verkligenheten ifatt mig och just nu mår jag inte direkt smörgåsttårta. Om den inte möglat och har gamla räkor på sig. För det är min lukt, trots att jag duschat.
Min fisar är från en annan planet, dödlig gas som komemr användas mot jordens befolkning vid ett övertagande och min andredräkt skulle döa en flodhäst med tandsten.
Till och med katterna skyr mig, förutom Astrid då, men hon luktar ju rätt äckligt själv. För det mesta.

Nej, nu ska jag samla ihop den spillra som en gång var jag,
packa och släpa mig iväg till tåget. Hålla tummarna för att jag inte kräks och inse att man ej bör fylleäta statoilkorv bara för att max (de skithögarna) inte tar euro.
Vilket jag nu ska skicka en klagomail om.

Skål och trevlig resa.

Kommentarer
Postat av: Ling!!!

Dude! Du måste ju komma hem nu så vi kan dricka bärs ordentligt... like back in the days!

2008-07-22 @ 01:44:19
URL: http://dealing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0