Snörvel

Dricker öl och myser hemma hos Danne. Snart på fest hos Nisse aka Jenny. Men det blir så förvirrande om jag kaller henne vid hennesriktiga namn. Ni förstår.
Lagom många öl gör gott i magen.
Spänning i luften. Så kan det vara. Vet vad jag vill hitta på ikväll. Umgås med massa gott olk och glömma sådant som gör mig arg. Ibland är det nog bättre att hålla käften. Ibland.
Jag är stolt över mig själv, har betett mig trevligt och belevat trots allt. Inte sagt ett ord. Men det kokar... sådant leder til hämnd och sånt leder aldrig till något bra.

Hur många öl? Fem vid den här tiden.. eller fem och en halv. Det går framåt.
Borde tagit med mig mer.

Skål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0