Ska det vara så svårt?

Letr högt och lågt efter en kamrat till Astrid. Men ingenstans finns det en katt som kan bli min.
Jag är ju inte intresserad av en raskatt med fin stamtavla för 5000. Och de är de enda som ligger ute på alla annonser och de andra är redan sålda när man får tag på ägaren.
Ibland blir jag så trött.
Astrid kommer flippa om hon måste vara ensam, jag är säker. Hele hennes liv kretsar ju kring att ha någon att leka med. Det är liksom inte samma sak om hon inte har en vän. Hon kommer bli deprimerad, jag är säker.

Med tanke på alla artiklar man ser om övergivna katter osv tänkte jag at det borde vara lätt.
Det är det inte.
Kanske för att jag helst vill att katten ska vara i Astrids ålder. Inte 7 år. Eller 4 för den delen.
Var finns alla katter mellan 3 och 6 månader?

GE MIG!

image89
När hon var liten och schneeeell

Kommentarer
Postat av: Maria

Vi hittade Hulda på kks.nu Det ligger en bit bort men det kan vara värt ett försök.

2008-02-20 @ 09:57:54
URL: http://miainreder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0