Lite sugen

Som vanligt fördriver jag min eftermiddag med Oprah istället för att göra allt jag borde.
De har hårspecial. Jag blir sjukt sugen på att faktiskt gå till en frisör och få mitt hår fixat. Men har ingen aning om hur jag vill ha det. Kanske då man verkligen behöver gå? Få lite tips och idéer av någon som vet vad de gör.
Har ju trots allt inte vart hos en frisör på si sådär 10 år.
Varför betala när man kan klippa själv?
Men lite kul skulle det allt vara....

image90
Min hejdågamlakameran-bild visar en ganska ordentlig frisyrvariation
men det kanske vore finare om någon som visste vad de gör gjorde det?

Kommentarer
Postat av: Shonna

Ja, gå till en frisör! Det finns ju inget najsigare!
Go go go! :D

2008-02-23 @ 10:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0