Listor is tha shit...

Jonna är min listgudinna

Ditt namn? - Jenny Maria Fors
Är du snygg? - Ibland när jag är rätt nyvaken
Födelseår? - 1983
Ditt födelseställe? - UppsalaBB (det gamla)
Hur tar du bort oönskad hårväxt? - Med min Gilette Venus.
Spelar du något instrument? - Jag är väldigt omusikalisk, en gång i tiden kunde jag spela tvärflöjt
Dina första tankar när du vaknar? - Var är snoozeknappen?
Är du hungrig? - För det mesta, speciellt just nu
Vart befinner du dig just nu? - I min soffa hemma i vardagsrummet
Vart bor du? - Slavsta i Uppsala
Är du bra på? - Jag är rätt bra på meningslösa saker och rätt obra på viktiga saker
Är du kåt? - Jag har mina stunder, inte just nu dock
Är du singel? - Nej, det var länge sen
Vad heter din morfar och mormor? - De hette George och Marianne
Vilket land kommer du ifrån? - Sverige.
Din mobiltelefon? - Är en underbar röd sak som jag inte kan leva utan
Låt just nu? - Dom vet ingenting om oss - Pengabrorsan
Är du sexig? - Hahahahahaha
Antal timmar sömn inatt? - Oj, natt var det massor, 7 kanske
Vem är snyggast? - Av alla? Hm.. för det mesta är det nog Putrik
Vem vet mest om dig? - Lillebror, Patrik och mamman
Vem vet du mest om? - Lillebror
Vad vill du ha just nu? - En flygbiljett till Bangkok
Höger eller Vänsterhänt? - Vänster.
Språk? - Svenska, engelska och pyytelite tyska. Ska dock lära mig både Spanska och Thai. Snart...
Vilka sjukdomar har du? - Är lathet en sjukdom?
Ditt mål i livet? - Leva det liv jag vill
Sängdags? - Det beror på om jag jobbar öppning, mellan eller stängning.
Rädd för? - stubben vid cykelvägen, att bli helt ensam, hoppande spindlar
Har du körkort? - Nej.
Vilka cigg gillar du mest? - När jag fortfarande rökte var det Marlboro.
Brukar du svara på kontaktannonser? - När jag var liten svarade jag på en om brevvänner i kamratposten, mm.
Äger du några vapen? - Jag är ett vapen!
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? - Anna har de sagt någon gång.
Pepsi eller Coca cola? - Pepsi, alltid.
McDonalds el. Burger King? - Donken så klart.
Mjölk i kaffet? - Jag dricker inte kaffe
Röker du? - Nej
Sjunger du? - Absolut, mest på jobbet.
Duschar du dagligen? - Oftast.
Den starkaste du vet? - Min bror
Vill du gå högskola? - Jag vill utbilda mig, men det finns ju fler sätt att göra det på
Vill du gifta dig? - Ibland
Är du en hälsogeek? - Jag försöker vara men det går inte speciellt bra
Kommer du överens med dina föräldrar? - Absolut, jag har ju blivit vuxen nu.
Din hårfärg och frisyr? - Brunaktigt på väg mot att bli långt och med en lugg. Frisyr vill jag nog inte kalla det.
Skorna du hade på dig idag? - Jag ska knyta på mig mina vita converse när jag cyklar till jobbet
Kläder du hade på dig idag? - Just nu en vit t-shirt och ett bar söndertvättade trosor
Favoritfärg på kläder? - Brun, grön, blå, svart
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? - Jag förtjänar inga kläder, jag ska bli smal först
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? - Det varierar ganska mycket, snitt några hundra kanske.
Väska just nu? - En ljusbrun med massa bra fickor som jag hittade på rea.
Tatueringar du har? - En, den är mycket stilig och lite väl stor kanske.
Piercingar du har? - Nej, inte ett enda hål i min hud.
Har du glasögon? - Ja, fast jag måste inte använda dem
Hur ser din plånbok ut? - Ljusbrun med massa kortfack, inte för att de räcker ändå
Din perfekta Pizza? - En calzone med bara ost och champinjoner, som man doppar i lite kebabsås
Randigt, rutigt eller blommigt? - Randigt.
Favoritårstid? - Tidig sommer och tidig höst
Favoritmat och dryck? - Mammas kycklinggryta och Ramlösa Skogshallon
Favoritdjur? - Katt
Favoritparfym? - Min vaniljparfym från BodyShop
Favoritämne i skolan? - Teater av alla former
Favoritsysselsättning? - Umgås med allt och alla
Favoritbyxor? - Mina baggyjeans
Favoritartist/grupp? - Lars Winnerbäck och Thåström håller genom allt
Gillar du när det åskar? - Jag älskar åska!
Vad är syftet för ?nej?? - Jag förstår inte frågan
När ska du festa nästa gång? - Jag ska sluta festa, i alla fall så mycet som jag gör nu
Vad köpte du senast? - En staropramen på O'Connors
Hur mycket pengar har du? - Jag fick lön idag. Den är slut.. så typ inga
Hur svarar du i telefonen hemma? - Hallå
Hur svarar du i mobilen? - Jaaaa?
Vem ringde du senast? - Patrik.
Senast kramat? - Emma.
Senast pussat? - Patrik.
Senast hånglat med? - Patrik
Sov du ensam inatt? - Näpp
Vem sov du hos senast? - I Ludvika hos Patriks föräldrar
Vem sov hos dig senast? - Min bror.
Varit på dejt den senaste månaden? - Jag har nog adlrig vart på en dejt.
Blivit slagen den senaste månaden? - Nej
Nämn något som gjorde dig glad förra månaden? - Att få träffa Märta och Malin
Vad gjorde du kl 08 imorse? - Sov .. det var såååå skönt
Vad gjorde du för 15 min sedan? - Åt spaghetti och bacon som Patrik gjort i ordning
Det sista du sa högt? - Ta ner en plingboll till katten
Det senaste någon sa till dig? - Patrik sa att det nog inte skulle ge oss lugn och ro
Vad ha du druckit idag? - Ramlösa.
Vad var det senaste du åt? - Spaghetti och bacon
Vad är det för färg på din ytterdörr? - Vit.
Vad är det för väder hos dig nu? - Strålande sol på en klarbå himmel
Godaste glassmaken? - Choklad!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Jag tror på förälskelse vid första ögonkastet
Sover du tungt? - Inte speciellt
Drömmer du mardrömmar? - Till och från
Trivs du med ditt jobb? - Någon gång i veckan
Favoritklädsel? - Jeans, linne, tröja och min skinnjacka. Converse på fötterna så klart
Vad ser du om du tittar till höger? - Patrik som dricker saft
Vad gör dig glad just nu? - Kärlek
Vad ska du göra härnäst? - Klä på mig, sminka mig och åka och jobba
Humör just nu? - Okej
Favoritgodis? - Nappar
Sommarplaner? - Fotbolls-EM om jag nu får min semester
Hur många kuddar sover du med? - Två.
Morgon eller nattmänniska? - Nattmänniska absolut
Vad är viktigast för dig? - Pojken, katterna och familjen
Är du kittlig? - Under fötterna.
Snarkar du? - Det ryktas om det men jag förnekar det
Stjärntecken? - Stenbock
Äckligaste insekten? - Hoppande spindlar
Stökigt el välstädat? - Välstädat.
Längtar du mest efter just nu? - Värme.
Vad hatar du mest just nu? - Kattpiss på plastpåsar
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? - Jag tycker nog att döda ska vara döda
Vad väntar dig om 10 år? - Min framtid
Vad luktar du nu? - Morgonsvett
Saknar du någon nu? - Massvis med folk, mina systrar, Johan, Mudde, Shonna, Thea, Amanda etc etc.
Använder du icq eller msn? - Msn.
När fick du senast en present? - När jag fyllde år
Har du några högklackade skor? - Ja, men använder dem inte så ofta.
Har du blivit hotad via telefon? - Japp, det var rätt underhållande dock.
Goth eller pop? - Pop!
Vill du ha barn? - Ja.
Hur ofta loggar du in på helgon? - När det finns nya Nemserier
Längtar du till din nästa födelsedag? - Nej, jag vill inte bli äldre nu
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? - Haha, nej
Har du rakat dina ben någon gång? - Ja
Skulle du kunna ha silikonbröst? - Jag vet inte, inte just nu men nån gång kanske jag vill
Jag älskar? - mycket
Jag hatar? - ännu mer
Är du snäll? - Ibland
Är du blyg? - I vissa situationer
Tycker du att du har fin dialekt? - Jag har ingen dialekt jag är från Uppsala
Ögonfärg? - Brungulgrön.
Syskon och deras ålder? - Maja 23, Johan 20, Märta 7, Malin 5 och latex Maja 21
Favoritdag i veckan? Den som jag råkar vara ledig på.
Hårfrisör? - Nej.
Klädaffär? - New Yorker, H&M, JC, Carlings
Skola? - Nä
Klass? - Nope
Tycker du om fester? - För det mesta
Tycker folk du är snygg? - Det har jag ingen aning om
Är du en gottegris? - Vissa dagar
Är du modig? - Ibland
När drack du sprit senast? - Jag försökte dricka tequila i lördags det gick sisådär
Har du använt någon hårprodukt idag? - Näpp
Hur många speglar finns i det rum du är i nu? - Ingen.
Har du bråkat med någon idag? - Lite med katten
Röker du? - Har du inte frågat det redan?
Dricker du alkohol? - Ja
Tar du droger? - Det var länge sen nu
Har du åkt fast för snatteri någon gång? - Haha, ja..
Umgås du med dina klasskamrater efter skoltid? - Jag går inte i skolan har jag ju sagt
Vad har du för planer till helgen? - Jobb, jobb och lite mer jobb
Gillar du dokumentärer? - Beror på vad de handlar om.
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? - 20 är väl rätt bra
Cigaretter då? - Funkar bra som det är
Borde man få röka på pubar? - Nej, det är rätt skönt att slippa stinka askkopp när man kommer hem
Är du sugen på något nu? - Bättre lön
Brukar du plocka upp hundskiten när du rastar hundar? - Jag brukar inte rasta hundar
Är 50 cent bra? - Hahahaha, är det en sriös fråga? Isf; nej!
Har du kvar dina barndomsskivor? - Njae, de flesta såldes till skivbörsen i tonåren
Brukar du bada i sjöar om somrarna? - Så klart
Det bästa? - Underbara människor
Det värsta? - Dåliga människor
Min dröm i livet? - Jag drömmer inte så mycket, men ekonomiskt oberoende vore okej
Rekommendera en låt? - Thåström - Söndagmåndagsång
En film? - Lejonkungen
Vem får en kram? - Putrik!
Vem får en puss? - Patrik.
Brukar du läsa horoskop? - I metro.
Sprit, cider, vin eller öl? - Öl.
Kan du baka bullar? - Jag är skitbra på det.
Bläck eller blyerts? - Bläck till det mesta
Sängstorlek? - 160cm bred
Müsli eller corn flakes? - Müsli.
Vad åt du till frukost? - Jag äter sällan frukost.
Hur ser du ut idag? - Otvättad, oborstad och ofixad
Nästa mål i ditt liv? - Sluta bita på naglarna
Vad såg du senast på tv? - Kollar just nu på Providence
Vem såg dig senast naken? - Patrik.
Vem såg du senast naken? - Patrik
Har du besökt Pajala? - Nej.
Vad innehåller din favoritnattmacka? - Ost, salami, sallad, tomat och fetaost
Tycker du om din pappa? - Han är lysande
Ger du pengar till lodisar? - Om jag har

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0