Ingen direkt bloggare

Ibland funderar jag på att det där ska jag skriva om i min blogg. Sällan kommer det så långt. Men idag har jag tråkigt eftersom det är ett ganska värdelöst avsnitt av Days of our Lives på tv. Tråkigt när man redan vet hur just denna intrig ska sluta och bara väntar på vad de kan komma på efter den.
Men programmet är farligt beroendeframkallande.

Stängning idag i alla fall, lagom till jag precis hade vänt mitt dygn med fyra öpningar under helgen. En helg som endast innehöll tolvtimmarspass för den delen. Kalas tyckte jag men så måste man vända dygnet igen. Dessutom slutar jag ett inatt och börjar tio igen imorgon bitti. Olagligt, så är det.
Tack för den.
Men jag överlever nog, bara en gång den här månaden.
Dessutom har jag gjort en mumsig sallad som matlåda. Mm, vill helst äta den nu men ska hålla mig.


All ledig tid går dessutom åt att leta en kattpolare till Astrid eftersom tant Lisa dlyttar tillbaka till Johan i mitten på mars. Astrid kommer bli olidlig att ha själv och antagligen inte må speciellt bra av det. Så nu letar jag överallt. Men folk på blocket är ju i stort sett omöjliga att få tag på. Dessutom vill 90% v dem bara sälja raskatter för flera tusen. Inte direkt min påse chips.

Dags att bota huvudvärken nu.
Sen iväg till jobbet. Solen skiner och alla är nog på bra humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0