Idag...

.. skulle det vart min enda lediga dag på över en vecka, men så blev det inte. Måste hoppa in några timmar.
Men jag överlever. Efter jag är klar ska jag ju få åka och hälsa på Zita. Längtar så.
Har alltid velat ha en "whiskas"-katt.

Snart är det dags för att boka tid och kastrera Astrid också. Jag har lärt mig nu att man även kastrerar honkatter för att de ska slippa löpa. Vilket de tydligen gör om man bara steriliserar dem. Det är så mycket att hålla reda på. Men jag klarar det nog. Ska bli en kattant när jag blir stor, köpa ett hus och bo där med mina 17 katter.
Dock ska det inte vara Animal Police Houston varning på det.
Alla ska må bra.

Vilka framtidsplaner jag har.
Jag som ska läsa språk om jag nu någonsin tar tag i det. Men man kanske har användning för det även om man bor med 17 katter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0