Up and away

Har startat timnedräkningen nu, snart är jag på väg.
Ska bli så skönt att komma långt bort ett tag. Inte behöva tänka på nåt, älta något eller ta hänsyns tll något.
Jag tror jag behöver det här riktigt mycket.
Förhoppningsvis kommer jag hem som en ny människa.
Glad och med framtidstro, jag har hört att det är något man faktiskt kan få. Eller kanske ha, jag vet inte vad man säger.

I alla fall blev inte idag sista arbetsdagen utan ska ge bort ytterligare fem timmar av min dyrbara tid imorgon. Som tur är tror jag att jag har alt jag måste ha fixat. Jag håller tummarna.
Mest rädd är jag för flyplatser. Jag har förträngt allt om att flyga.
Jag kommer nog gå vilse.

Nåja, nästa gång jag skriver är jag nog hemma efter en fantastisk resa.
Om ni vill veta vad jag pysslar med där, ge mig er mailadress som sagt. Så får ni uppdateringar från min resedagbok. Om ni har en egen sådan. sök bara på användarnamnet ynk.

Ha det så kul här hemma i vårblåsten.


Kommentarer
Postat av: Faster Barbro

Ha´t så bra!
KRAMISAR!!!!

2007-03-17 @ 00:00:23
Postat av: Lisa B

Hej gamla vän! För ett kort tag sen reggade jag mig på nån skol-sida och häromdagen fick jag ett mail därifrån och såg att du oxå registrerat dig! Det fick mig att tänka på dig. Och så googlade jag ditt namn och fram kom denna blogg.
Hur har du det? Ska du ut å resa? Vore kul att höras av nåt! Efter några studieår i Örebro bor och jobbar jag nu i lilla pluttstaden Sala.
Kram

2007-03-17 @ 16:19:18
URL: http://prusiluskansliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0