Blogg.se

De har tydligen förbättrat sig.
I min värld har det inte gått bra hittills. Mitt förra inlägg tog två dygn för att dyka upp på min blogg.
Jag försöker desperat ladda upp bilder som inte vill laddas upp.

Jag suckar.

Men snart åker jag, då kommer man kunna läsa om mina äventyr i min resedagbok istället. Om ni vill ha info när det kommer uppdateringar i den maila mig er mailadress så lägger jag in er där, verkar tycärr itne gå att ge direktlänk dit. Alla internetsidor är ondskan.
Snart är jag fri, snart!



                                        

Det här är de två bilder jag fått lägga upp, det är så spännande. Kanske.

Kommentarer
Postat av: Shonna

Jag vill läsa din resedagbok! [email protected] Sign me Up! :D

2007-03-06 @ 09:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0