Tillbaka i stan

Ah, så var jag åter i Uppsala. Skönt, faktiskt. Om än lite vemodigt... som alltid när jag måste lämna platser jag vill vara på och samtidigt inte vara på.
Egentligen hade jag tänkt att jag skulle köra någon lång och spännande uppdatering om vad jag egentligen gjorde i Ludvika, men ärligt talat så känns det liiite väl Lunar/Helgondagbok, och det är ju så ute. He, ja just det.
Så i anda av att vara bloggare och inte orka skriva några långa försenade utläggningar utan borde se till att fylla i min blogg mer regelbundet ska jag därför strunta i det! Ni får nöja er med de bilder som ramlar upp lite längre ner här helt enkelt.

Idag skiner solen, jag har vart uppe tidigt för att ringa och väcka här Putte. Vet inte om det lyckades men kanske, jag gjorde i alla fall ett försöka och kände mig god. Speciellt med tanke på att jag inte somnade förrns vid tretiden inatt. Skadad dygnsrytm, som vanligt.
Nu väntar jag på att klockan ska närma sig tolv så jag kan göra ett depserat försök att laga mat åt mig och min arbetande sambo. Hon kommer nämligen hem på lunchen så vi kan vara söta. Sen är det bara nedräkning till klockan fyra, när det är dags för intrevju. Alla bör hålla tummarna för mig. Men, i anda av sann bloggare så berättar jag mer om det sen.

Pojkarna i Fagersta                         Tommy vid vattnet
                               
Torsdagskväll vid hällarna
         

Ja, så klart finns det fler, detta är bara ett urval.
http://selene.fotogalleriet.se




"Jag är hög nu sen den dagen när du kom
Ja, jag är hög nu och kan inte somna om
Jag undrar om jag nånsin ska nyktra till nån gång
med dig, med dig, med dig"

Kommentarer
Postat av: dUBbELh3Ft4ndEteJP

den där bilden e gjord i photoshop! de har aldrig inträffat!

2005-06-20 @ 14:01:40
URL: http://www.monkeyhouse.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0