Telefonkö

Ja, till slut kom jag fram till alfa-kassans telefonkö. Efter ytterligare en halvtimme (eller mer) så fick jag faktiskt prata med någon. Hör och häpna, det finns folk som jobbar där! Efter den först chocken lagt sig lyckades jag få ur mig varför jag ringde. Fick då veta att det är två veckor till de ens ska kolla på mina papper. Så, jag kan i alla fall sluta vänta.
Tror det kanske är bra, om än lite drygt.
Men nu vet jag i alla fall.

Imorgon åker jag hem!
Det ska bli skönt. Hem är alltid skönt. Ta hand om älskade Marilyn och prata med kära sambon.
Just det, bilder från London nu upplagda på mitt fotogalleri. Även om några smakprover kommer här, även lite nya bilder i sommarkänslor-albumet. Ja, det mesta är helt enkelt lite uppdaterat.

Snart kommer besök från Australien, det ska bli härligt. Ja, livet är ibland rätt ljust.



Marilyn


London
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0